Category: Zarządzanie
Editor: Difin
Pages: 308
Price: 55,00
ISBN: 978-83-7641-433-1
Library: Księgozbiór domowy
Location: Warszawa
Year: 2011
Link: Link Difin
Note: Okładka miękka

Hits: 102

  / 0
PoorBest 

Review

Written by Super User

Dodatkowe informacje

Tytuł oryginału:
Podtytuł: -

Autor: Adam Jabłoński, Marek Jabłoński
Tłumaczenie:
Numer wydania:
Miejsce wydania:
Seria/Cykl:
Okładka: miękka
Wys. okładki:

 
Spis treści:

Wstęp
 

 

Rozdział 1. Założenia modelu Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard)
Marek Jabłoński
 

 

Rozdział 2. Analiza strategiczna i strategia w budowie Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard)

 

Adam Jabłoński
 

 

Rozdział 3. Zarządzanie ryzykiem w procesie wdrażania Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard)

 

Marek Jabłoński
 

 

Rozdział 4. Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa a Strategiczna Karta Wyników (Balanced Scorecard)

 

Marek Jabłoński
 

 

Rozdział 5. Kontrola zarządcza i controlling a Strategiczna Karta Wyników (Balanced Scorecard)

 

Marek Jabłoński
 

 

Rozdział 6. Społeczna odpowiedzialność biznesu a Strategiczna Karta Wyników (Balanced Scorecard)

 

Adam Jabłoński
 

 

Rozdział 7. Innowacja a Strategiczna Karta Wyników (Balanced Scorecard)

 

Adam Jabłoński
 

 

Rozdział 8. Benchmarking w procesie wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard)

 

Adam Jabłoński, Marek Jabłoński
 

 

Rozdział 9. Praktyczna implementacja wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w przedsiębiorstwach

 

Adam Jabłoński, Marek Jabłoński
 

 

Rozdział 10. Wspomaganie informatyczne wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) z wykorzystaniem systemu klasy Business Intelligence – Result Scorecard

 

Adam Jabłoński, Marek Jabłoński
 

 

Rozdział 11. Studium przypadków wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w warunkach polskich
Adam Jabłoński, Marek Jabłoński
 

 

11.1. Studium przypadku wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w sektorze hotelarskim

 

11.2. Studium przypadku wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w przedsiębiorstwie kolejowym

 

11.3. Studium przypadku wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w przedsiębiorstwie branży aluminium

 

11.4. Studium wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w przedsiębiorstwie gospodarki wodno-ściekowej

 

11.5. Studium przypadku wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w przedsiębiorstwie wodociągowym

 

11.6. Studium przypadku wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w wydawnictwie muzycznym
 

 

Zakończenie

 

Słownik podstawowych pojęć

 

Bibliografia

 

Date insert: