Dodatkowe informacje
Tytuł oryginału:
Podtytuł: -
Autor: Adam Jabłoński, Marek Jabłoński
Tłumaczenie:
Numer wydania:
Miejsce wydania:
Seria/Cykl:
Okładka: miękka
Wys. okładki:
Spis treści:
Wstęp
Rozdział 1. Założenia modelu Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard)
Marek Jabłoński
Rozdział 2. Analiza strategiczna i strategia w budowie Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard)
Adam Jabłoński
Rozdział 3. Zarządzanie ryzykiem w procesie wdrażania Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard)
Marek Jabłoński
Rozdział 4. Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa a Strategiczna Karta Wyników (Balanced Scorecard)
Marek Jabłoński
Rozdział 5. Kontrola zarządcza i controlling a Strategiczna Karta Wyników (Balanced Scorecard)
Marek Jabłoński
Rozdział 6. Społeczna odpowiedzialność biznesu a Strategiczna Karta Wyników (Balanced Scorecard)
Adam Jabłoński
Rozdział 7. Innowacja a Strategiczna Karta Wyników (Balanced Scorecard)
Adam Jabłoński
Rozdział 8. Benchmarking w procesie wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard)
Adam Jabłoński, Marek Jabłoński
Rozdział 9. Praktyczna implementacja wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w przedsiębiorstwach
Adam Jabłoński, Marek Jabłoński
Rozdział 10. Wspomaganie informatyczne wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) z wykorzystaniem systemu klasy Business Intelligence – Result Scorecard
Adam Jabłoński, Marek Jabłoński
Rozdział 11. Studium przypadków wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w warunkach polskich
Adam Jabłoński, Marek Jabłoński
11.1. Studium przypadku wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w sektorze hotelarskim
11.2. Studium przypadku wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w przedsiębiorstwie kolejowym
11.3. Studium przypadku wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w przedsiębiorstwie branży aluminium
11.4. Studium wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w przedsiębiorstwie gospodarki wodno-ściekowej
11.5. Studium przypadku wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w przedsiębiorstwie wodociągowym
11.6. Studium przypadku wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w wydawnictwie muzycznym
Zakończenie
Słownik podstawowych pojęć
Bibliografia